« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie XVII sesji Rady Miasta.

2. Stwierdzenie prawomocności obrad.

3. Zmiany do porządku obrad.

5. Informacja o realizacji polityki mieszkaniowej w mieście Starogard Gdański za rok 2024.

6. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Gminy Miejskiej Starogard Gdański na 2025 rok (zmiana 7):

a) prezentacja projektu uchwały;

b) dyskusja;

c) przedstawienie opinii komisji stałych: Komisji Budżetu, Strategii i Programów Pomocowych, Komisji Rodziny, Zdrowia i Pomocy Społecznej, Komisji Edukacji, Komisji Infrastruktury, Gospodarki Miejskiej i Ochrony Środowiska, Komisji Samorządności, Porządku Publicznego i Bezpieczeństwa, Komisji Kultury i Promocji Miasta, Komisji Sportu, Rekreacji i Turystyki;

7. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Miejskiej Starogard Gdański na lata 2025-2039 (zmiana 7):

a) prezentacja projektu uchwały;

b) dyskusja;

c) przedstawienie opinii komisji stałych: Komisji Budżetu, Strategii i Programów Pomocowych, Komisji Rodziny, Zdrowia i Pomocy Społecznej, Komisji Edukacji, Komisji Infrastruktury, Gospodarki Miejskiej i Ochrony Środowiska;

8. Podjęcie uchwały w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości w Gminie Miejskiej Starogard Gdański.

a) prezentacja projektu uchwały;

b) dyskusja;

c) przedstawienie opinii komisji stałych: Komisji Budżetu, Strategii i Programów Pomocowych, Komisji Infrastruktury, Gospodarki Miejskiej i Ochrony Środowiska;

9. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości w Gminie Miejskiej Starogard Gdański.

a) prezentacja projektu uchwały;

b) dyskusja;

c) przedstawienie opinii komisji stałych: Komisji Budżetu, Strategii i Programów Pomocowych, Komisji Infrastruktury, Gospodarki Miejskiej i Ochrony Środowiska;

10. Podjęcie uchwały w sprawie przyznania nagrody Rady Miasta Starogard Gdański dla najlepszego maturzysty.

a) prezentacja projektu uchwały;

b) dyskusja;

c) przedstawienie opinii komisji stałych: Komisji Edukacji;

11. Podjęcie uchwały w sprawie nadania imienia Miejskiemu Przedszkolu Publicznemu Nr 1 w Starogardzie Gdańskim.

a) prezentacja projektu uchwały;

b) dyskusja;

c) przedstawienie opinii komisji stałych: Komisji Edukacji;

12. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie umów dzierżawy gruntu na kolejne okresy do 3 lat.

a) prezentacja projektu uchwały;

b) dyskusja;

c) przedstawienie opinii komisji stałych: Komisji Budżetu, Strategii i Programów Pomocowych, Komisji Infrastruktury, Gospodarki Miejskiej i Ochrony Środowiska;

13. Podjęcie uchwały w sprawie wprowadzenia dodatkowych oznaczeń taksówek na terenie Gminy Miejskiej Starogard Gdański.

a) prezentacja projektu uchwały;

b) dyskusja;

c) przedstawienie opinii komisji stałych: Komisji Infrastruktury, Gospodarki Miejskiej i Ochrony Środowiska, Komisji Samorządności, Porządku Publicznego i Bezpieczeństwa;

14. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru ograniczonego ulicami: Kanałową, Sobieskiego, Kościuszki, Chojnicką, Mostową i rzeką Wierzycą dla działek nr 511/3 i 511/5 obr. 17 znajdujących się w obszarze oznaczonym w tym planie symbolem „38-U” (dawny browar).

b) dyskusja;

c) przedstawienie opinii komisji stałych: Komisji Infrastruktury, Gospodarki Miejskiej i Ochrony Środowiska;

15. Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla działki nr 502/3 obr. 19 w rejonie ulicy Zblewskiej w Starogardzie Gdańskim.

a) prezentacja projektu uchwały;

b) dyskusja;

c) przedstawienie opinii komisji stałych: Komisji Infrastruktury, Gospodarki Miejskiej i Ochrony Środowiska;

16. Uchwała w sprawie rozpatrzenia petycji dotyczącej przystąpienia do aktualizacji prawa miejscowego w zakresie ochrony pomnika przyrody zlokalizowanego na terenie miasta.

a) prezentacja projektu uchwały;

b) dyskusja;

17. Podjęcie uchwały w sprawie przekazania skargi według właściwości.

a) prezentacja projektu uchwały;

b) dyskusja;

18. Informacja Przewodniczącej Rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.

19. Wolne wnioski i informacje – w tym przedstawienie treści zapytań i interpelacji radnych wraz z odpowiedziami.

20. Zakończenie obrad XVII sesji Rady Miasta.

« Powrót do strony głównej